SEJARAH KAMI

DENGAN SLOGAN "SENTIASA PRIHATIN" ‘BIAR JASA JADI KENANGAN’,TERAPCARE BERGERAK MEMBERI HARAPAN BARU KEPADA GOLONGAN KURANG UPAYA,WARGA EMAS,IBU TUNGGAL DAN FAKIR MISKIN.KEMISKINAN DAN HAMBATAN HIDUP MEMBUATKAN MEREKA SUKAR MENERUSKAN KEHIDUPAN SEPERTI ORANG LAIN.

TERAPCARE BERSAMA GOLONGAN BELIA SETEMPAT MENGHULURKAN TANGAN MEMBANTU DAN MEMBIMBING GOLONGAN INI KELUAR DARI BELENGGU DAN KEPAYAHAN.

Terap Care merupakan satu Lembaga Swadaya Rakyat atau NGO Islam yang telah ditubuhkan untuk menjadi penghubung kasih ummah dengan mengumpul dana serta menguruskan sumbangan dalam apa jua bentuk bagi tujuan kebajikan masyarakat, kesihatan, pendidikan, dan lain-lain tujuan amal untuk kepentingan masyarakat Padang Terap tanpa mengira warna kulit dan ideologi.

Saturday, December 31, 2011

Hari Kemuncak Kejohanan Motorcross Ambang 2012


























hari terakhir kejohan motorcross peringkat negeri Kedah anjuran Terapcare Daerah Padang Terap & Kelab Motorcross Lebai Saman(kemles)yang disaksikan oleh YB. S. Manikumar A/L Subramaniam exco kerajaan Negeri Kedah,YB Ustaz Nasir Bin Zakaria ahli Palimen Padang Terap,ustaz Hamizan Bin amzah pengerusi Terapcare daerah Padang Terap, serta JKKP Kg Lebai Saman dan MKK kg lebai Saman juga turut memeriahkan program tersebut. dan diangarkan 5 ribu penonton yang hadir menyaksikan kejohanan motocross ambang 2012. alhamdulilah semua berjalan dengan lancar, cuma ada berlaku kemalangan-kemalangan kecil.hanya cedera ringan sahaja. sekalung tahniah kepada seluruh jawatankuasa yang terlibat secara langsung atau pun tidak langsung..

No comments:

Post a Comment